Hello,
You examples works perfectly, however my own project does not..
The events simply don't kick.
I have tried using your sample version of jquery - no difference.
I have the following in my own project. You help greatly appreciated.
categories.aspx:
<%@ Page Title="" Language="C#" MasterPageFile="~/Master.Master" AutoEventWireup="true" CodeBehind="categories.aspx.cs" Inherits="itbiqvalue_web_admin.categories" %>
<%@ Register assembly="Syncfusion.EJ.Web, Version=14.4460.0.15, Culture=neutral, PublicKeyToken=3d67ed1f87d44c89" namespace="Syncfusion.JavaScript.Web" tagprefix="ej" %>
<%@ Register assembly="Syncfusion.EJ, Version=14.4460.0.15, Culture=neutral, PublicKeyToken=3d67ed1f87d44c89" namespace="Syncfusion.JavaScript.Models" tagprefix="ej" %>
<asp:Content ID="Content1" ContentPlaceHolderID="head" runat="server">
</asp:Content>
<asp:Content ID="Content2" ContentPlaceHolderID="ContentPlaceHolder1" runat="server">
<div style="text-align:right">
<ej:Grid ID="Grid1" runat="server" AllowPaging="True" DataSourceID="dsCategories" OnServerDeleteRow="Grid1_ServerDeleteRow" OnServerEditRow="Grid1_ServerEditRow" OnServerRowSelected="Grid1_ServerRowSelected1">
<ToolbarSettings ShowToolbar="True" ToolbarItems="add,edit,delete,update,cancel"></ToolbarSettings>
<Columns>
<ej:Column AllowEditing="False" DataType="number" Field="category_id" IsIdentity="True" IsPrimaryKey="True">
</ej:Column>
<ej:Column DataType="string" Field="category_description">
</ej:Column>
</Columns>
<EditSettings AllowEditing="True" AllowAdding="True" AllowDeleting="True"></EditSettings>
</ej:Grid>
<br />
</div>
<asp:SqlDataSource ID="dsCategories" runat="server" ConnectionString="<%$ ConnectionStrings:itbiqvalueConnectionString %>" SelectCommand="SELECT * FROM [itb_categories]">
</asp:SqlDataSource>
</asp:Content>
In my Page master I have:
<%@ Master Language="C#" AutoEventWireup="true" CodeBehind="Master.master.cs" Inherits="itbiqvalue_web_admin.Master" %>
<%@ Register assembly="Syncfusion.EJ.Web, Version=14.4460.0.15, Culture=neutral, PublicKeyToken=3d67ed1f87d44c89" namespace="Syncfusion.JavaScript.Web" tagprefix="ej" %>
<!DOCTYPE html>
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head runat="server">
<title></title>
<style type="text/css">
.no-fouc {display: none;}
</style>
<link rel='nofollow' href="Content/ej/ej.widgets.core.min.css" rel="stylesheet" />
<link rel='nofollow' href="Content/ej/default-theme/ej.theme.min.css" rel="stylesheet" />
<script type="text/javascript" src="Scripts/jquery-1.10.2.min.js"></script>
<script src="Scripts/jsviews.min.js"></script>
<script src="Scripts/jquery.easing-1.3.min.js"></script>
<script src="Scripts/jquery.globalize.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="Scripts/jsrender.min.js"></script>
<script src="Scripts/ej.web.all.min.js"></script>
<script src="Scripts/ej.webform.min.js"></script>
.................