BoldSignA modern eSignature application with affordable pricing. Sign up today for unlimited document usage!
Web.config
<appSettings> . . . . <add key="UnobtrusiveJavaScriptEnabled" value="false" /> </appSettings>
_Layout.cshtml <!DOCTYPE html> <html> <head> <meta charset="utf-8" /> <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0"> <title>@ViewBag.Title - My ASP.NET Application</title> <link rel='nofollow' href="~/Content/ej/web/flat-saffron/ej.widgets.all.min.css" rel="stylesheet" /> </head> <body> @RenderBody()
<script src="@Url.Content("~/Scripts/jquery-2.1.4.min.js")"></script> <script src="@Url.Content("~/Scripts/jsrender.min.js")"></script> <script src="@Url.Content("~/Scripts/jquery.easing-1.3.min.js")"></script> <script src="@Url.Content("~/Scripts/jquery.globalize.min.js")"></script> <script src="@Url.Content("~/Scripts/ej/ej.web.all.js")"></script>
@Html.EJ().ScriptManager() </body> |
Web.config <appSettings> . . . . . <add key="UnobtrusiveJavaScriptEnabled" value="true" /> <add key="InitUnobtrusiveInScriptManager" value="true" /> </appSettings>
_Layout.cshtml <!DOCTYPE html> <html> <head> <meta charset="utf-8" /> <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0"> <title>@ViewBag.Title - My ASP.NET Application</title> <link rel='nofollow' href="~/Content/ej/web/flat-saffron/ej.widgets.all.min.css" rel="stylesheet" /> </head> <body> @RenderBody()
<script src="@Url.Content("~/Scripts/jquery-2.1.4.min.js")"></script> <script src="@Url.Content("~/Scripts/jsrender.min.js")"></script> <script src="@Url.Content("~/Scripts/jquery.easing-1.3.min.js")"></script> <script src="@Url.Content("~/Scripts/jquery.globalize.min.js")"></script> <script src="@Url.Content("~/Scripts/ej/ej.web.all.js")"></script> <script src="@Url.Content("~/Scripts/ej/ej.unobtrusive.min.js")"></script> @Html.EJ().ScriptManager(); </body> </html> |