BoldSignA modern eSignature application with affordable pricing. Sign up today for unlimited document usage!
protected EventRepository EventRepository { get; set; } = new EventRepository(); protected void Page_Load(object sender, EventArgs e) { Schedule.ServerAppointmentCreated += Schedule_ServerAppointmentCreated; Schedule.ServerAppointmentSaved += Schedule_ServerAppointmentSaved; BindEvents(); } private void Schedule_ServerAppointmentSaved(object sender, ScheduleEventArgs e) { throw new NotImplementedException(); } private void Schedule_ServerAppointmentCreated(object sender, ScheduleEventArgs e) { throw new NotImplementedException(); } private void BindEvents() { Schedule.AppointmentSettings.DataSource = EventRepository.Get(); Schedule.DataBind(); }
<%@ Page Language="C#" AutoEventWireup="true" CodeBehind="Default.aspx.cs" Inherits="Naloga.Default" %> <!DOCTYPE html> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head runat="server"> <title>Events</title> <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0" /> <link rel='nofollow' href="Content/ej/web/default-theme/ej.web.all.min.css" rel="stylesheet" /> <link rel='nofollow' href="Content/ej/web/ej.widgets.core.min.css" rel="stylesheet" /> <script src='<%= Page.ResolveClientUrl("~/Scripts/jquery-1.10.2.min.js")%>' type="text/javascript"></script> <script src='<%= Page.ResolveClientUrl("~/Scripts/jsrender.min.js")%>' type="text/javascript"></script> <script src='<%= Page.ResolveClientUrl("~/Scripts/jquery.easing.1.3.min.js")%>' type="text/javascript"></script> <script src='<%= Page.ResolveClientUrl("~/Scripts/globalize.js")%>' type="text/javascript"></script> <script src='<%= Page.ResolveClientUrl("~/Scripts/ej/ej.web.all.min.js")%>' type="text/javascript"></script> <script src='<%= Page.ResolveClientUrl("~/Scripts/ej/ej.webform.min.js")%>' type="text/javascript"></script> </head> <body> <form id="form1" runat="server"> <div> <ej:Schedule ID="Schedule" runat="server"> <AppointmentSettings Id="Id" Subject="Name" StartTime="From" EndTime="To" Description="Description" /> </ej:Schedule> </div> </form> </body> </html>