|
<!DOCTYPE html>
<html> <head> <meta charset="utf-8" /> <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0"> <title>@ViewBag.Title</title> <link rel='nofollow' href="~/css/font-awesome.min.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<link rel='nofollow' href="https://fonts.googleapis.com/css?family=Montserrat:400,700" rel="stylesheet" type="text/css"> <link rel='nofollow' href="https://fonts.googleapis.com/css?family=Lato:400,700,400italic,700italic" rel="stylesheet" type="text/css"> @Styles.Render("~/Content/css") @Styles.Render("~/Content/ej/web/default-theme/ej.web.all.min.css") @Scripts.Render("~/bundles/modernizr") @Scripts.Render("~/Scripts/jquery-3.2.1.min.js") @Scripts.Render("~/Scripts/jsrender.min.js") @Scripts.Render("~/Scripts/ej/ej.web.all.min.js") <!-- Plugin CSS --> <link rel='nofollow' href="~/Content/magnific-popup.css" rel="stylesheet" type="text/css"> @if (Request.IsAuthenticated && User.IsInRole("SuperUser")) { <!-- Custom styles for the dashboard template--> <link rel='nofollow' href="~/Content/sb-admin.css" rel="stylesheet"> } else { <!-- Custom styles for this template --> <link rel='nofollow' href="~/Content/freelancer.min.css" rel="stylesheet"> } @Styles.Render("~/Content/ej/web/bootstrap-theme/ej.web.all.min.css") </head> <body id="page-top"> <!--RenderBody()--> <div class="container body-content"> @RenderBody() </div> <!-- Plugin JavaScript --> <script src="~/Scripts/jquery.easing.1.3.js"></script> <script src="~/Scripts/jquery.magnific-popup.min.js"></script> <!-- Contact Form JavaScript --> <script src="~/Vendor/js/jqBootstrapValidation.js"></script> <script src="~/Vendor/js/contact_me.js"></script> <!-- Custom scripts for this template --> <!--<script src="~/Scripts/freelancer.min.js"></script>--> <!-- jQuery --> @Scripts.Render("~/Scripts/jquery-3.3.1.min.js") <!-- Bootstrap Core JavaScript --> <script src="~/Scripts/bootstrap.min.js"></script> <!-- Metis Menu Plugin JavaScript --> <script src="~/Scripts/metisMenu/metisMenu.min.js"></script> <script src="~/Scripts/sb-admin.js"></script> @Scripts.Render("~/bundles/jquery") @Scripts.Render("~/bundles/bootstrap") @Html.EJ().ScriptManager() @RenderSection("scripts", required: false) </body> |