Hi,
until now I have using material theme at my Angular2 project and everything worked well (even AOT build with Angular CLI). Then I have only changed css source from ej/web/material/ej.web.all.min.css to ej/web/bootstrap-theme/ej.web.all.min.css and now I get the following errors:
[31mERROR in ./~/css-loader?{"sourceMap":false,"importLoaders":1}!./~/postcss-loader?{"ident":"postcss"}!./~/syncfusion-javascript/Content/ej/web/bootstrap-theme/ej.theme.min.cssModule build failed: Missed semicolon (9:216745)@ ./~/syncfusion-javascript/Content/ej/web/bootstrap-theme/ej.web.all.min.css 4:10-134@ multi ./src/scripts/style.css ./src/scripts/skins.css ./src/scripts/mantoStyle.css ./src/scripts/dhtmlxgantt.css ./~/bootstrap/dist/css/bootstrap.min.css ./~/font-awesome/css/font-awesome.css ./~/devextreme/dist/css/dx.common.css ./~/devextreme/dist/css/dx.light.compact.css ./~/ng2-dnd/style.css ./~/syncfusion-javascript/Content/ej/web/bootstrap-theme/ej.web.all.min.css[39m[22m[1m[31mERROR in ./~/syncfusion-javascript/Content/ej/web/bootstrap-theme/ej.web.all.min.cssModule build failed: ModuleBuildError: Module build failed: Missed semicolon (9:216745) at runLoaders (node_modules\webpack\lib\NormalModule.js:192:19) at node_modules\loader-runner\lib\LoaderRunner.js:364:11 at node_modules\loader-runner\lib\LoaderRunner.js:230:18 at context.callback (node_modules\loader-runner\lib\LoaderRunner.js:111:13) at Object. (node_modules\css-loader\lib\loader.js:49:18) at node_modules\css-loader\lib\processCss.js:228:4 at at process._tickCallback (internal/process/next_tick.js:169:7)[39m[22mThis error is only shown when using
ng build --aot --prod if I use only
ng build, then this error doesn't show. I have tried this with version : 15.2.0.46 and version : 15.2.0.40.
Is there any solution for this?
I will begrateful foranyhelp you can provide.
Marko